OH, hi!

Tänkte lägga ner bloggandet för ett tag sen men ändrade mig idag då jag gick in och kollade alla gamla inlägg.

Livet rullar på som vanligt. Jobbet är.. jobbet. Den 31/5 är min sista arbetsdag. Ska bli skönt! Speciellt eftersom att jag har helt sjuka planer i juni. Ingenting jag går ut med nu. Aaaaaah jag är helt slut i huvudet. Jag har SÅ mycket att tänka på. Sitter och räknar på siffror hit och dit. Det är så mycket som ska betalas att jag snart drunkar i dessa siffror. Jag har iallafall bestämt mig för att köpa ut mig från nästan alla mina skulder i juni, innan min plan. Det är det jag räknar på. Måste ringa hundra miljoner samtal och ja, mycket som ska ordnas. MEN - jag måste. Och allt man måste göra är tråkigt, det vet vi ju redan. Right?

Jag har satt igång med träningen nu. Det är dock så äckligt jobbigt att vara ifrån mitt vardagsbeteende. Sitter just nu och funderar på att köpa godis. Hehe. Skulle vilja baka, men jag kan ju inte det, så det får vi hoppa över.

Det finns så mycket jag inte kommer sakna. Dig. Dig. Dig. Dig. Listan kan göras lång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0