Söndag

Shohooooo!
Söndag idag. Känns.. Helt okej! Jag vill bara att dagarna ska gå foooort nu, så därför ser jag lite fram emot en arbetsvecka. Igår mös jag hemma hos Lisette med film godis och cola. Åkte hem vid halv 1 och klarade mig rätt bra ensam! Framsteg. Nu har jag precis satt igång tvätt och diskmaskin och väntar på att la familla ska komma hem och liva upp huset lite. Alldeles för tyst här! Ikväll sätter jag igång med träningen igen. Jag har gått ner 2 kg!! Det gör att man blir peppad på att fortsätta.

Jag sitter fortfarande och funderar sönder mina hjärnceller med räkningarna, resväskor, KLÄDER, bokningar, aaalllt. Jag har fan inga sommarkläder.. Ska spana in Nelly lite! Hehe..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0