Torsdag

Konstigt nog känns det som att det är fredag idag. Har iofs haft den känslan hela dagen.

Har preciiiis ätit mat och är så jädrans mätt. Väntar på att Emma ska höra av sig så dom kan hämta mig. Vi ska ut på en sväng! Senare ska jag sova hos Tove tror jag. Det var ett tag sen vi mös!
Den 29e har jag nu fått tid hos ögonläkaren - ÄNTLIGEN. Fast egentligen är det tredje gången jag får en tid dit, betalar 350 kr och går hem utan resultat. Ska iaf få träffa en endokrinolog den här gången som ska kolla på ögat, får hoppas på att hon ser skillnaden och tillåter operation.

Om ett litet tag kommer ni få följa mig genom en rolig sak. Still hemligt, men det kommer bli helt sjukt kul! Har dock beslutsångest mellan två saker jag håller på att välja mellan. Helt awesome! See you.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0